Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 31, 2013

Tak boleh transfer gambar

Masalah IT kedua untuk saya malam ni. Buat saya tak boleh tidur. Jam sudah pukul 3 pagi.

Saya tak boleh nak transfer gambar dari Note II saya ke laptop. Pastu, takboleh bukak gambar dari laptop pulak. Kata format  tak support. Saya syak sebab USB cable. Saya guna yg saya beli kat kedai. Yang cikai punya.Yang original adik saya pinjam. Sigh~  Boleh ke sebab USB cable?
Saya try bluetooth. tetapi nampak gaya, die mintak permission untuk every gambar. Gile. Saya ada 2,000 lebih gambar kot.
Pastu saya try install dropbox. Saya tengok, proses transfer dari Note II ke dropbox pon macam siput je. Sebenarnya saya tak puas hati kenapa tak boleh transfer gambar2 dari NoteII sy ke laptop. Esok saya wajib test pakai cable original tu.

No comments:

Post a Comment