Friday, September 2, 2011

Aidilfitri 2011

Phew. Baru la nak hapdet blog ni yg nth bape bulan xdilawati. :) ni pon, bkn nak cite pjg. Sbb kat kg n gune hp je menaip ni. Mau pth jari kl nak cite sumer.
Pape pon, sy nak ucapkan Selamat Hari Raya. Maafkan segala khilaf & salah yg sengaja mahupun xsengaja. Sebagai manusia biasa, pastinya sy xdpt lari dr melakukan kesilapan dan menyakitkan hati kwn2 dan keluarga. :)
Hari ni raya ke-4, sekejap je masa berlalu. Xpuas rsnye. Xsgp rsnye nk byg hr isnin ni. Nak kene g keje. Mengadap muka2 runner/agent tu. Sigh~
Raya pertama kat sg.lampam. Umah tok n embah sy. Ini la kali pertama sejak berkahwin, pg ry ada kat umah belah sy. :) So, mestila happy banget! Then ptgnye da beraya ngn family hsband da. Smpi mlm. Mlm tu tok hsbnd warded sbb cucuk insulin dgn perut kosong. Sampai koi2pg gakla berkampung kat hospital. Tp, sy tersangatla mengantuk, nak tahan, tp air mata berjurai2. Automatic. Mmg xtahan sgt dahla. Sy g tdo dlm kete. Then, blk tdo umh nenek sy sbb umh nenek sy dkt sikit ngn hospital. Esok pg,raya ke-2, g hspital lg n blk umah mak mertua kat pengkalan nibong, kg. Gajah. Raya ke-3, g Ipoh! Umah parents sy. :) mkn2 n celebrate birthday adik sy, ayudin. Xtdo sane pon. Blk kg.gjh balik.
Raya ke-4 plg bosan sekali. Hari ni lah. Xde wat mende. Dok je kat umah. Ni sbb bosan la tulis blog ni. Wpon line kat sini, membengkakkan hati, sy gagah jugak maen tenet, sbb da xtau nk wat ape dah. Lg 1 nk cite, spjg ry ni, sy makan... MasyaAllah, xhengat punye mentekedarah. Punyela mkn. Nak bawak diri pon rs berat ni. Hehehhe.
Ok. Smpi sini dulu. Kang kl sy boring, sy hapdet lg. Selamat Hari Raya uollz... :)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone