Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 31, 2013

SHAKLEE : IPOH, TELUK INTAN, HUTAN MELINTANG, SABAK BERNAM

Saya adalah Shaklee Independent Distributor anda (ID:906219) utk COD area IPOH, TELUK INTAN, HUTAN MELINTANG, SABAK BERNAM dan penghantaran seluruh Malaysia.
Jika anda berminat untuk mendapatkan suplemen Shaklee tidak kira untuk tujuan apa sekalipun, anda boleh dapatkan daripada saya, wakil pengedar sah anda. Pastikan original. Pembelian daripada saya berhak untuk mendapatkan exclusive consultation dan exclusive jadual pemakanan.


Sesiapa ingin menyertai saya sebagai ahli Shaklee tidak kira untuk kegunaan sendiri atau untuk menambah pendapatan boleh menghubungi saya. InsyaAllah, kumpulan saya mempunyai banyak pemimpin2 yang tidak kedekut ilmu malah sentiasa membantu. Bukan sahaja dapat ilmu tentang produk, marketing dan sales malah boleh juga dapat ilmu rohaniah.  


Boleh melawat blog shaklee saya di alamat 
dan like fan page saya di

No comments:

Post a Comment